Domnișoară, vă dați jos?

|

Să nu-mi spuneți că nu știți bancul. E vechi și e exact în stilul care îmi place mie, total imprevizibil.

O să vă rog să aveți un pic de răbdare cu mine anul ăsta, pentru că blogul pică oarecum pe planul doi. Sau trei. Mmm... Patru? Nu, ideea e ca anul ăsta este foarte important pentru două din elementele planului meu de a cuceri lumea™. Wuf și asociații se vor ocupa de prima parte (btw, am aflat recent că firma noastră se ocupă și de imaginea de marcă și distribuția de ... legume), iar a doua parte ar trebui să fie deja în mine, trebuie doar s-o scot la lumină. Ambele componente au nevoie de eforturi destul de mari din partea mea, deci să nu vă supărați pe mine, mai ales tu, cea care mă vizitezi de la biroul tau nemțesc atât de des (ce, credeai că nu observ? îți mulțumesc pentru fidelitate).

Am uitat să vă spun cum a fost la Munchen, dar în afară de niște băieți care făceau surf pe râu la 3 grade Celsius, de o nemțoaică (de la mama lor, din Berlin) foarte simpatică și de o ședință desfășurată integral în limba lui Goethe, nu am ce să vă zic. Ba am, dar n-o s-o fac, pentru că am nevoie de cheful ăsta de scris pentru alte... ummm... scrieri ale mele.

Dacă aveți întrebări sau înjurături, mă găsiți pe Yahoo Messenger la id-ul luateardracu, cum scrie și în profil.

Hai că nu vă mai rețin, uite și melodia regulamentară. E veche deja pe Guerilla, știu, dar mă încântă în mod plăcut: Days Ahead.



Ah, să nu uit bancul:

- Domnișoară, vă dați jos?
- Da.
- Cu ce? Că miroase bine!

Poza de aici.

StumbleUpon.com

6 comments:

Anonim spunea...

fidelitate, fidelitate... da' daca tot stiu aproape tot despre viata ta ...sentimentala, vreau sa aflu si cum iti va merge cu planurile 1 si 2. bine ca mi-ai dat de veste, de acu' iti voi verifica blogul o data la ... 3 zile. e suficient? macar sa mai bagi cate o muzica, functie de vremea de afara, de vremea din suflet... cum vrei tu.

o balanta ca toate balantele

Coyote spunea...

Ha, eram sigur că provoc un răspuns din partea ta. :D

La fel de des cât intr(a)i pe blog poți să îmi spui bună ziua pe alte căi de comunicare, nu cred că ar fi prea periculos. M-aș bucura, chiar. În felul ăsta afli și de planurile mele mai puțin "vizibile" și poate îți dau și muzica în avanpremieră :p

Crezi că știi ceva despre viața mea sentimentală? Chiar crezi că știi?

Iar semnătura ta este o capcană în care nu o să cad. Nu există Balanță ca toate Balanțele, există doar lucruri care seamănă la persoanele din aceeași zodie (zodii care, btw, nici nu există, right?).

Anonim spunea...

eu cred ca m-am exprimat corect. o balanta ca toate balantele, in sensul ca nici o balanta nu e la fel cu semenii ei din zodie. nici macar prea multe trasaturi comune n-am remarcat la specia balanta... poate doar faptul ca zambim ca tampitii mai tot timpul.

stii ce apreciez la tine? cavalerismul. n-ai povestit nimic din... budoarul balantelor. ori poate mi-a scapat mie?

cat despre viata ta sentimentala, facand o analiza a insemnarilor tale de pe blog, stiu atat cat se poate sti de aici. ti-am citit viata sentimentala ca pe un roman politist, incercand sa-mi dau seama cu cine ai impartit compartimentul :). Nu cred ca sunt un detectiv prea bun, am mai multe nume pe lista suspectelor.

ca sa nu evit subiectul cu comunicarea directa (ceea ce ar insemna ca ai nimerit partea din descriptio balanta cu evitarea subiectelor care nu le fac placere), iti pot spune ca nu ma inscriu in target :). balanta nevasta cu copchil in batatura, dar imi place sa te citesc si sa te ascult, iar asta nu e un pacat :).

Anonim spunea...

imi cer scuze ca ti-am comparat blogul cu un roman politist :). asta e riscul in momentul in care-ti aduci o parte din viata in ochii celor care pot da intamplator peste genul de reality-blog.
insa blogul tau e mult mai interesant decat a celor din ze-list pentru ca palpita.

daca vrei sa-mi scrii - la comunicare, iti pot da o adresa de email.

Coyote spunea...

Nu voi publica ce ai mai scris. Da, mi-ar plăcea să îmi dai.

Și cine a spus ceva de target? Nu mai am target, cel puțin nu în acel domeniu. E vorba de comunicare, până la urmă și ție ți-ar plăcea să discuți cu oameni care admiră ceea ce faci :P
Plus că meriți clar un premiu de fidelitate.

Coyote spunea...

Ahda, și comparația nu e deranjantă, dimpotrivă, mi-ar plăcea să fie un roman.

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB