Balantele si Taurii

|

Continui "saga" Balanţelor făcând o scurtă retrospectivă a experienţelor mele cu Balanţele şi o listă a evenimentelor similare, precum şi o scurtă analiză asupra relaţiilor Balanţelor cu Taurii. Ca să nu mă credeţi TOTAL nebun când scriu ce scriu despre această zodie.

Am fost intrebat de Miezu' de curând ce mă atrage atât de mult la Balanţe. Nu sunt atras DOAR de Balanţe, însa oricât aş fi de cârcotaş, trebuie să recunosc că majoritatea prietenelor mele au fost Balanţe. Reciproca nu este valabilă :)) , deşi multe persoane mă acuză că mă îndragostesc de orice Balanţă întâlnesc.

Nu pot să spun că e ceva clar care mă atrage la Balanţe. La o femeie mă atrage mult, şi asta o să sune FOARTE gay, felul cum gândeşte. Atât nivelul intelectual, cât şi CUM gândeşte. Aţi observat că în general, Balanţele au o parere absolut senzatională despre ele? Uite, asta îmi place la o femeie, să aibă o parere bună despre ea. De asemenea, îmi plac oamenii cu imaginaţie, şi întâmplător, Balanţele nu duc lipsă de aşa ceva. Balanţele, de asemenea, tind să fie foarte mămoase si grijulii uneori, chestie care îmi place la fel de mult. Şi nu în ultimul rând, Balanţele ştiu să arate că iubesc (uneori pot s-o arate chiar şi când nu iubesc de fapt, dar asta e partea a doua :)) )

Hai să vorbim acum de coincidenţe. Când prima Balanţă m-a părăsit pentru un tip din zodia Taur, am fost nefericit. Când a doua m-a părăsit pentru un alt bărbat din zodia Taur, am zis că e o coincidenţă. Însă când şi a treia mi-a fost "suflată" tot de un Taur, am inceput să mă uit după camere ascunse. Între timp am mai cunoscut câteva Balanţe, şi ca să vezi, tot la Tauri trag. Dealtfel, se zice că ar fi cea mai reuşită combinaţie de zodii... Dacă ajung să se iubeasca amândoi. Daca nu, în general Balanţa suferă pe termen lung, pentru că Taurii nu prea au suferinţe pe termen lung.

O altă coincidenţă a fost motivul pentru care am fost... ahem... înlocuit. Motivul a fost unul simplu: au găsit pe altul mai bun. As simple as that. Cineva mai maliţios ar putea spune că Balanţele nu prea au legatură cu loialitatea, dar eu nu sunt deloc maliţios :)) . Până la urmă, deciziile luate au fost corecte, pentru că din cate ştiu cam toate sunt încă alaturi de Taurii aferenţi.

Să dăm Cezarului ce-i al Cezarului. Taurii reuşesc să satisfacă Balanţele din toate punctele de vedere care contează pentru ele: le acordă multă atenţie (când vor ei), sunt alaturi de ele la nevoie (dar niciodata suficient încât ele să fie sigure de iubirea lor necondiţionata), au o carismă de invidiat (ceea ce le face pe Balanţe un pic nesigure), comunică foarte bine (când au ei ceva de comunicat, în rest fiind enervanţi şi în acelaşi timp intriganţi pentru Balanţe) şi cel mai important, sunt imuni (aparent) la jocurile absolut perverse ale Balanţelor.

În acelaşi timp, Balanţele satisfac majoritatea cerinţelor unui Taur, dar Balanţele în general satisfac cerinţele multor bărbaţi, pentru că sunt foarte flexibile. Flexibile şi din punct de vedere social, şi din punct de vedere moral.

În general scenariul este după cum urmează: Balanţa e cu cineva (Balanţele în general mereu sunt cu cineva); Taurul apare în peisaj; încep jocurile, flirturile, privirile; Balanţa scapă de acel cineva; eventual şi Taurul scapă de cineva-ul lui, dar numai la insistenţele Balanţei; stau împreună un timp relativ scurt; din cauze diverse, se ceartă; stau departe unul de celălalt câteva luni, dupa care încep sa-şi simtă lipsa; rezistă cât rezistă şi într-o zi ca oricare alta, Balanţa renunţă din nou la un cineva aparut între timp, Taurul nu renunţă la nimeni (îi e greu să aibă altceva decât aventuri cu alte femei când inima lui e în altă parte)şi din ziua respectivă sunt nedespărţiţi. În continuare, Balanţa se izolează emoţional de prieteni pentru că nu mai are nevoie de nimeni din punctul ăsta de vedere, Taurul ramâne aşa cum e pentru că el oricum nu prea se ataşează de prieteni, şi devin un cuplu foarte rezistent, deşi oarecum izolat. Probabil că etapele continuă, însă până acum nu am fost invitat la nicio căsătorie între un Taur şi o Balanţă. Vă anunţ când o sa fie. Sau o să citiţi în ziare ca fiind cea mai sângeroasă nuntă din istorie :)).

În mod evident, astea sunt doar nişte coincidenţe nefericite care m-au afectat doar pe mine, nu înseamnă că toate femeile Balanţă sunt aşa, dar, concluzionând, Taurii şi Balanţele fac o echipă foarte bună.

Aştept să mă contraziceţi şi să-mi spuneţi că Vărsătorii fac o echipă şi mai bună cu Balanţele... Dar aşteptaţi-vă ca în secunda următoare să mă tăvălesc pe jos de râs.

Până la urmă, zodia contează destul de puţin, ceea ce conteaza este persoana, prin educaţia primită, nivelul intelectual şi experienţele trăite.

VA URMA


L.E.: la cererea publicului feminin, precizez că, din câte am auzit din multe surse, Taurii sunt foarte buni la pat. Ei şi? Eu sunt şi mai bun.

StumbleUpon.com

16 comments:

Ioana (Abe) spunea...

Publicul feminin nu te crede pana nu dovedesti! Statistic! :)

Coyote spunea...

Pentru inscrieri, astept mail la adresa de la profil.

Va rog sa precizati daca sunteti virgina sau nu, varsta, inaltimea sipreferintele sexuale. Si neaparat sa atasati o fotografie.

Coyote spunea...

Taurii nu sunt mai buni ca Varsatorii, draga mea. Sunt doar mai recenti :))

Anonymous spunea...

subscriu..taurii sunt buni la pat:P
si daca e sa imi amintesc din experienta personala..mai buni ca varsatorii:)))))

Ioana (Abe) spunea...

Eu raman la parerea mea: Dovedeste-o! :)

Anonymous spunea...

io-s taur si-mi place ce-ai scris; si da, chiar imi plac mult balantele :)

in numele taurilor, ne-ai flatat ;)

Coyote spunea...

Da, asta fac eu in general. Flatez :))

mits spunea...

cred ca sunt ontopic cu un picior in offtopic daca iti povestesc despre colega mea de liceu I. (Balanta) careia ii placea sa spuna des: "A., daca erai barbat, te luam acasa for good!"

Anonymous spunea...

in primul rand...m-am distrat cumplit citind cele scrise de tine...apoi...e foarte adevarat ca balanta si taurul fac o echipa buna pentru simplul fapt ca au in comun aceeasi parere despre propria persoana: au calitati la superlativ (suna a pleonasm?)...anyway...aceasta fiind situatia, se complimenteaza reciproc, ies in lume impreuna chiar daca au deja un "significant other" iar cei din jurul lor au de multe ori impresia ca cei doi sunt o pereche...azi asa, maine asa, si intr-o zi unuia dintre ei(de obicei taurul-EL) incepe sa ia in serios ideea de cuplu, intre timp mai cere si parerea altora,ceva de genul: "crezi ca i-ar sta bine in bratele mele?" imediat ce primeste confirmarea fanilor trece la atac...mesaje cu subinteles, poezioare, telefoane la ore indecente etc etc...de asemenea are grija sa critice fara mila toate relele pe care le face partenerul balantei pana o convinge ca nu e demn de ea...offf Doamne!!! intr-un moment de slabiciune balanta nOastra pica in plasa lui...sau..NU...treaba asta cu picatul in plasa e doar un fel de a spune pentru ca practic vanatorul este EA si nici o clipa nu isi permite sa lase impresia unei prazi usoare...deci, dragul meu, taurasul nu ti-a "suflat" iubitele ci ele au plecat de buna voie...

Coyote spunea...

Ce sa mai zic? Ai dreptate :)

Stiu bine ca ele au plecat de bunavoie. A fost o licnta literara, ca sa zic asa, pentru ca stiu foarte bine ca daca ele nu ridicau coada, ei nu aveau sanse. Ai dreptate si la faza cu telefoanele la ore indecente, si cu scrisoricile... Deci chiar NU sunt nebun :)

Sau poate ne bazam pe aceleasi experiente, din alte persective :)

Anonymous spunea...

"Probabil că etapele continuă, însă până acum nu am fost invitat la nicio căsătorie între un Taur şi o Balanţă. Vă anunţ când o sa fie. Sau o să citiţi în ziare ca fiind cea mai sângeroasă nuntă din istorie :))."...........Stiu eu una!

Coyote spunea...

N-am fost invitat, deci sorry :))

Anonim spunea...

Ti-am citit toate posturile despre balante, si tind sa cred ca ai avut ghinionul de a intalni fix tipul ala imatur si superficial al zodiei noastre, altfel nu imi pot explica cum ar putea o balanta (zodie de aer, deci prin definite cu afinitati spre chestiile intelectuale) sa prefere un taur cu o imaginatie limitata, plicticos si cu niste vederi infiorator de inguste in locul unui varsator care ne vede fix asa cum suntem si care ne 'hraneste' spiritual si intelectual...

Observ ca postarile astea sunt vechi, sper ca intre timp sa-ti fi gasit o fata ne-balanta care sa nu te lase cu sechele :))

Numai bine,
Nicoli

Coyote spunea...

Culmea e ca tocmai o ne-balanta m-a terminat definitiv! Ma bucur tare ca ti-ai petrecut timpul rasfoindu-mi scrierile si da, am avut norocul sa dau numai peste balante neserioase. Sau poate doar tipul asta de balante/femei ma atrageau. Cert este ca acum, la 3X de ani, lumea arata diferit, iar sansele sa mai repet greselile sunt foarte mici, zic eu.

Citeste si scrierile cu tag-ul stories, s-ar putea sa iti placa. Salutari din patria-mama :)

Anonim spunea...


Asadar...haide sa iti spun eu,o Balanta,dece te-au lasat fetele...eu am aut pana acu cativa prieteni Fecioara.
E pur si simplu un chin sa fii in cuplu cu un barbat Fecioara. Totul e supus contraziceri,analizat sub microscop.

Dupa ce te nenoroceste la cap,ca nu ai facut cutare lucru pentru el,sau cum voia/credea el ca e mai bine,asteapta tot de la tine sa zici 'hai iubi,scuze,hai sa ne iubim,sorry' desi poate tu chiar nu aveai nicio vina,era doar contra a cum voia el sa fie.

Tati...sunteti...cum sa spun....nu cred ca am cum sa explic ce fel de chin psihologic face un barbat Fecioara cu tine. Deci,sa nu te miri daca te lasa orice femeie,Balanta careia ii place armonia si linistea nu suporta agasarilea astea constante si normal ca se duce mancand pamatul.

Cat despre faptul ca s-au dus la Tauri...pai daca ar fi toti barbatii la pat cum sunt Taurii...am avea 30 de miliarde pe planeta nu doar 7.5.

Cam atat. Good luck cu cronica Balantelor,daca mai e valabila:)))

Coyote spunea...

Atâta doar că eu sunt Vărsător :))

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB