BALANTA - episodul 3

|

Cum cuceresti o Balanta?

Ehei... acum intervine partea interesanta. Mai jos sunt enumerate o serie de atuuri dorite de orice femeie, dar din experienta trebuie sa subliniez ca functioneaza foarte bine mai ales la balante.
A cuceri o balanta nu este foarte greu, daca ai atuurile potrivite, sau daca pari ca le ai. Balantele se vor simti atrase in mod irezistibil de un barbat independent, care emana putere si mai ales siguranta de sine, toate intr-un mod degajat si lipsit de tensiuni. Barbatul ideal (sau cel putin asa cred ele) pentru o balanta trebuie sa fie unul cu care ea sa se mandreasca in societate, un barbat care ii satisface toate poftele si care o pune intotdeauna pe primul loc, indiferent cate alte activitati are acel barbat. O balanta vrea de la un barbat ca acesta sa fie ingrijit, bine imbracat, sa aiba maniere si sa vorbeasca frumos. Atentie, balanta URASTE sa i se vorbeasca pe ton ridicat. Barbatul dorit de balante trebuie sa fie suficient de destept incat sa-i faca fata intr-o discutie pe orice subiect, dar suficient de prost incat sa poata fi manipulat (evident, in modul absolut finutz, caracteristic balantelor) fara sa-si dea seama.
Dar haideti sa vedem barbatul DE CARE ARE NEVOIE o balanta, care este un pic diferit de cel pe care, din cauza ca traiesc in lumea basmelor, si-l doresc ele. Barbatul de care are nevoie o Balanta, este un barbat insensibil la jocurile mintii pe care le joaca ea. Barbatul de care are ea nevoie este un barbat care nu-si pierde niciodata cumpatul sau luciditatea, pentru ca daca si le pierde, ea castiga. Si o balanta care castiga isi pierde interesul, dupa cum am mai spus. Barbatul de langa care o Balanta nu poate sa plece este cel care o pacaleste si ii ofera tot confortul dorit, dar numai cand doreste el. Daca vrei sa ramai langa o balanta, este necesar ca ea sa nu fie niciodata sigura ca te are. Este ESENTIAL. Trebuie sa fii imprevizibil, sa dai impresia ca stii mai mult decat spui, si sa nu te sfiesti ca, o data pe luna, sa nu ii raspunzi o data la telefon si sa zici ca nu a sunat telefonul (am dat un exemplu pueril). La ce folosesc detaliile astea? Va spun eu: ii dau balantei un usor sentiment de nesiguranta in ceea ce priveste "drepturile de proprietate" pentru tine. Si asta le tine aproape, pentru ca nimic nu le zgandare mai mult decat o persoana pe care n-o pot influenta sau chiar controla.
Ca sa tii o Balanta aproape, trebuie sa fii imprevizibil, dar nu la nivel superficial. Trebuie sa nu arati niciodata in exces dragostea pentru ea, trebuie sa fii mereu alert dar sa pari degajat. O balanta (si o mare parte din femei dealtfel) nu este innebunita dupa aspectul fizic al partenerului, cat dupa aspectul hainelor, felul cum se ingrijeste si felul cum se comporta.
Ah da, si inca ceva. Poti sa ai toate calitatile de mai sus, poti sa fii cu o balanta, si tot degeaba... Poti s-o pierzi oricand. Pentru ca e balanta.


Va urma

StumbleUpon.com

8 comments:

anisia spunea...

da...cu siguranta "dreptul de proprietate" e o trasatura definitorie pt balanta...nu suport sa nu pot controla o persoana, iar faza cu telefonul care...abis...nu a sunat...sau nu l-a auzit...ma enerveaza la culme...DAR...in acelasi timp, daca un barbat face gresala de a-mi da impresia unui control 100% imi pierd interesul pentru el; un raport complet al activitatilor sale nu ma satisface...se lasa manipulat si asta e un semn de slabiciune iar eu nu am nevoie de asemenea barbati in jurul meu...atata timp cat simt ca imi poate scapa printre degete voi face totul pentru ca acest lucru sa nu se intample...voi cauta sa-l fac sa se indragosteasca din nou...din nou...am sa-l surprind, am sa-l intrig...cu alte cuvinte...TREBUIE sa ma divinizeze dar sa o spuna doar in soapta, sa cada in genunchi dar nu sa se inchine...asta e: o multime de contadictii dar asta e farmecul balantelor...

Coyote spunea...

Ma bucur ca mai sunt si unele balante care se regasesc in descrierile mele...

Farmecul balantelor sta, dupa mine, in felul lor specific de a gandi si judeca, in felul cum au grija de ele si de persoanele dragi lor si in felul cum insista sa exceleze in tot ceea ce intreprind.

anisia spunea...

excelenta, in viziunea mea, cere rafinament si reconsiderare permanenta...sunt exigenta si ador aceasta trasatura la mine...dar ai cam uitat sa spui despre parerea foarte buna pe care o au balantele despre propria persoana...se pot spune foarte multe despre balante dar niciodata nu poti spune ca sunt modeste...si asta zic eu ca e calitate...daca nu cred eu despre mine ca sunt minunata...cum sa creada ceilalti...

Coyote spunea...

Hehe, am ajuns de-abia la episodul 4... Nu am zis ca e si ultimul :)

Anonim spunea...

Am citit de 3 ori azi parerea ta despre femeile balante, recunosc ca m-au amuzat mult insa nu pot nega faptul ca ma regasesc in descrierile tale, iubitul meu actual este varsator, si concide descrierii tale despre cum ar trebui sa fie barbatul ideal pt femeia balanta, sper sa fie cu noroc 😀

Coyote spunea...

Mă bucur că te-am făcut să râzi. :)
Pe lângă noroc, o să ai nevoie și de răbdare, mai ales dacă e vărsător :))

Coyote spunea...

Mă bucur că te-am făcut să râzi. :)
Pe lângă noroc, o să ai nevoie și de răbdare, mai ales dacă e vărsător :))

Anonim spunea...

Multa rabdare, dar sincer cred ca mai multa rabdare are el cu mine, chiar eram o antipatica la inceput si a reusit sa ma imblanzeasca 😅😅😅, mult noroc si tie

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB