Kids, do you know what time it is?

|

It's "buy a dead tree for Jesus" time!

Hai, toată lumea la treabă! E timpul să decorăm mortăciunea! E timpul să păstrăm tradițiile și să NU cumpărăm un copac de plastic, simbolic, deși vorbim de un simbol.
Să luăm un copac tăiat, să îl punem în sufragerie și să îl admirăm cum îi cad acele până peste două săptămâni. Lovely, ain't it? E timpul să ne prefacem că ne pasă, e timpul să luăm cadouri, să ne îndopăm și să ne mai gândim un pic cum facem să plătim la anu' ratele.

Cam dispare magia când spun asta, nu-i așa? Bine, pentru că asta și voiam. Crăciunul e aproape aici, și nu e despre cadouri, copaci tăiați sau sarmale. E despre oamenii care-ți sunt dragi și despre echilibrare. Despre dragoste, știți? Căldura aia pe care o simți doar cu ai tăi, fie că e vorba de familie sau cineva apropiat ție.

Anul ăsta, de Crăciun, o să fac un lucru. O să îmbrățișez toate persoanele pe care le iubesc. Toate persoanele pe care le iubesc și care-mi vor fi aproape zilele astea, adică majoritatea. Max Pain, care vine de la Franța pentru sărbători, my little sis, dacă fac rost de bani să mă duc eu la ea în perioada asta (:D) merită mențiuni speciale, pentru că îi văd rar și îmi sunt teribil de apropiați. Și o să le iau și cadouri, pentru că presiunea socială este prea mare iar eu nu voi urina împotriva vântului. Dar cadoul meu pentru persoanele care țin la mine, de Crăciunul ăsta, va fi un sentiment pe care îl voi expune cât pot de clar. Unele lucruri merită reamintite din când în când, chiar dacă sunt subînțelese. Ne păstrează calzi, you know?

Gata, ne revenim. Trezirea cu N.O.H.A., că nu i-am mai auzit de mult și au scos un album nou anul ăsta.

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB