Ce urmează?

|

Primesc zilele trecunte un SMS.

De la: Acasa

Text: Nu mai avem Coca-Cola in frigider! :( Te rugam sa iei tu. Vezi ca e promotie: cumperi pachetul de 2X2L Coca-Cola, iar 1L din cei 4 ni-l dau CADOU!

Mă, eu ca eu, că nu am pe nimeni în agendă cu numele Acasa, dar chiar în halul ăsta s-a ajuns? Imaginați-vă un pic: să zicem că ai în telefon un număr care e salvat cu denumirea Acasa. Acest SMS primit te costă un apel acasă, niște explicații, timp pierdut și eventual și niște nervi. Nu-i mare lucru, ziceți? Nu e, dragii mei, o sticlă de Cola sau un telefon nu înseamnă cine știe ce, e însă vorba de un principiu. Ce urmează? Un mail de la mătușa să-i cumpăr o cartelă telefonică? Un telefon de la tata, care îmi spune să cumpăr un frigider? Sau poate un nigerian care îmi spune că numai eu pot să scot 3.000.000 USD din Africa de Sud, dacă depun 3.000 USD în contul lui? Unde se trage linia dintre reclamă și înșelătorie? Pariez că în State se lăsa cu procese pe tema asta.

În curând noi povestiri din lumea minunată a lui T. Țineți aproape!


Sola Rosa - Love alone. Yee man!

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB