LOL?

|

Azi am primit un mail, ca oricare altul aparent, de la seful meu. O persoana foarte... stricta in ceea ce priveste exprimarile, un director care n-a prins generatia messenger... Sau asa credeam eu, pana la mailul de azi, in care este prezent ... un smiley! Din cate stiu eu, ":" urmat de ")" nu poate sa insemne altceva. Cred ca era de la oboseala, sau poate ca in ultima vreme s-a simtit singur si a apelat la modalitati de comunicare on-line... Cert este ca m-a socat aceasta modalitate de exprimare, mai ales ca era un mail oficial.
Imi imaginez urmatorul mail de la el (depinde si cat de singur se va simti):

"Dragi colaboratori,

In primul rand :* pentru realizarile avute. M-am uitat pe contractari si eram like OMFG!!! cand am vazut cu cat atzi depasit targetul stabilit la inceputul acestui an.

Doresc sa va precizez ca noua campanie publicitara realizata de concurentzii nostri directi (wtf?) este una care ne poate aduce avantaje, ca urmare pls nu va lasati pacaliti de aparentze si, atunci cand un client vine la Dvs cu oferta concurentei, replicati scurt cu un STFU! =)) . Pentru cei care nu si-au realizat targetul, np, mai e timp (lol).

In rest, plm, eu sunt cam I-) , asa ca va urez spor la vanzari! BRB! :->


Daca aveti ceva de reclamat, PM me, sau va astept pe mess (cand nu am DND).

>:D<

Semnat,

Pig Brother."

------------------------------------------------------------------

STFU = shut the fuck up, pentru cine nu stie.
Definitii se gasesc pe net :)

StumbleUpon.com

3 comments:

Anonymous spunea...

stie sefu` de blog?

Coyote spunea...

Desigur... Toata lumea stie de blogul meu. Este un blog pe care il citesc toti. Si Basescu il citeste. Chiar si Bush il citeste. Doooh?

Ioana (Abe) spunea...

l-ai tradus si in engleza??:))

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB