Lansare - One life left

|

Jazzul nu este pentru oricine. Si nici nu poate fi cântat de către oricine. Nu o spun cu superioritate și nici nu vreau să jignesc, este doar un simplu fapt.

Cei cărora le place jazz-ul trebuie neapărat să asculte ultimul album al lui Iordache. Pentru mine acest album, ca și toată muzica lui Iordache, este o călătorie. Mă ia și mă plimbă prin niște locuri colorate, îmi arată emoții diverse și mă îndepărtează de cotidian. Știu, am mai pomenit de câteva ori de Iordache, dar acum o fac pentru un motiv precis: vineri seară, în Green Hours, își lansează albumul intitulat "One life left".
Dacă aveți chef să trăiți ceva diferit, rafinat, veniți la eveniment. Eu voi fi în mod sigur acolo, așteptând să fiu din nou transportat pe alte tărâmuri de saxofonul maestrului Iordache.

Vă las cu una din melodiile de pe noul album, Suriname.

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB