Te-aş recunoaşte din o mie...

|

Dacă ar trebui să te găsesc într-o mulţime de oameni în continuă mişcare, mi-ar fi atât de uşor...
Chiar dacă aş fi orb, aş putea să îţi recunosc glasul dintr-o mie de voci, toate suprapunându-se.
Chiar dacă aş fi surd, aş putea să îţi simt atingerea dacă o mie de mâini m-ar atinge în acelaşi timp.
Dacă pielea mea nu ar mai fi capabilă să simtă ceva, ţi-aş recunoaşte parfumul chiar de ar fi amestecat cu alte o mie de parfumuri.
Iar dacă simţul meu olfactiv ar fi debusolat, aş putea recunoaşte gustul tău printre o mie de mirodenii.

Şi, dacă toate simţurile ar complota împotriva mea, tot aş şti când eşti lângă mine, pentru că numai apropierea ta mă linişteşte în felul ăsta.

Oricât de orb aş vrea să fiu, oricât de surd aş vrea să par, oricât aş încerca să nu ating, să nu gust, să nu simt nimic, îmi dau seama în fiecare moment cît de departe eşti.

Just a thought.



Mulţumesc pentru melodie, E.V.E. :)

StumbleUpon.com

4 comments:

Ella spunea...

Am si eu o curiozitate daca se poate:) Ce parfumuri iti plac? Ambele variante

Coyote spunea...

Imi plac parfumuri care nu se comercializeaza. Imi plac parfumurile de la mirodenii, de la fructe (uscate sau nu), mosc, scortisoara... Parfumuri naturale, nu feromoni la sticluta.

Eu folosesc Hugo Boss, dar nu e singurul care imi place.

Alte detalii nu vei afla aici, va trebui sa vorbesti direct cu mine :P

Ella spunea...

Am inteles. Si cum as putea sa fac asta?;))

Coyote spunea...

Te uiti la profilul meu cu atentie si o sa gasesti o metoda. :)

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB