Vremuri tulburi, monșer!

|


Bună dimineața :)

Am citit azi una bună: everybody stops smoking sooner or later. Analog, orice are un sfârșit. Lucrurile rele și lucrurile bune, lucrurile bune care au devenit rele și lucrurile rele de care credeam că avem nevoie. Nu ai nicio garanție legată de timp (vorba aia, daca vrei garanție ia-ți un toaster), așa că tot ce îți rămâne de făcut e să fii perseverent în lucrurile ce depind de tine și relaxat în cele supuse hazardului.

În jurul meu, lucrurile se rotesc cu o viteză din ce în ce mai mare, și OMEGE de când așteptam asta (am început și eu să vorbesc doar despre mine, ca Miezu, ați observat? :)) ). But, for once, lucrurile se rotesc în jurul meu, nu mai există elemente perturbatoare și nu mai oscilez. Mă distrez de minune cu Wuf, muncesc de-mi sar capacele (de cele mai multe ori), bula mea de liniște a devenit confortabilă, atât de confortabilă încât nici nu prea mai scriu aici (cine mă cunoaște, știe când scriu eu cel mai mult).

Știți ce este un giroscop? Pe scurt, este un obiect ce își menține orientarea, indiferent de factorii externi.

Giroscopul nu are nevoie de nimeni.

Principiul giroscopului este următorul: cu cât se rotesc mai repede componentele interne, cu atât este mai greu de influențat el. Cine s-a jucat cu un Power Ball, știe despre ce vorbesc.

Așa că, să vină vremurile tulburi. Să se miște lucrurile în jurul meu. Pentru că giroscopul meu merge brici acum.

Vă las cu niște muzică clasică masacrată ce îmi aduce aminte de The Fall.

StumbleUpon.com

3 comments:

cris spunea...

imi place cum imi pare ca te cunosc de o viatsa
e ciudat...
shi-mi place

Coyote spunea...

Poate ma cunosti de o viata, poate ne-am cunoscut in alta viata >:D<

cris spunea...

presupun ca asha e, eshti atat de aproape, atat de miau
>:D< <3

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB