I follow

|

Și ce dacă îți merge bine? Și ce dacă îți merge rău? Și ce dacă azi ai plâns? Sau ai râs? Cui îi pasă, dar cu adevărat, să simtă ce simți tu? Nimănui, în afară de tine. Ai avut azi o zi bună, te mulțumești cu ea sau nu. Ai avut o zi proastă, o înghiți sau nu. Ce face diferența de fapt, daca nu felul cum iei ceea ce ți se întâmplă? Încearcă să nu te mai lupți cu tine și încearcă să nu te ferești de lucrurile de care ți-e teamă. Te vor ajunge din urmă la un moment dat.
Nu mai crezi poate în iubire. În perechi. Sau poate trăiești dorindu-ți pereche. Poate îți dorești asta și o ascunzi chiar și de tine. Dar în final, trebuie să fii singur, să îți iei picioare în gură de la viață, să experimentezi orgasmul suprem, să fii în toate locurile însorite și toate colțurile îmbâcsite.
După care vei ști EXACT ce vrei.


Aș fuma un joint acum.

Death is all around us, because life is all around us. You cannot separate the two. Azi ești bine, mâine te coboară și te lasă acolo. Și când ești de față când cineva este coborât, începi să te întrebi ce contează.

Dar destul despre asta.

Azi am condus pentru prima dată de muuult timp The Mistery Machine, duba cu care am făcut turul Europei anul trecut. Mi s-a făcut așa un dor de libertatea pe care am simțit-o atunci, încât mi-am promis că voi repeta experiența. Cu muzica dată tare. Cu mâncarea în ghiozdan. Cu lumea la picioare.

Mă simt bine.

Mai sunt doar câțiva pași de făcut, ca să pun lucrurile în ordine. Și nu mă voi opri.

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB