BALANTA - Episodul 4

|


Balanta si secretele



Balanta adora secretele. Este si normal, data fiind nevoia ei de a controla totul. Stiinta inseamna putere, nu? Si puterea este ceea ce Balantele doresc. In general, Balantele sunt foarte discrete, si va pot face sa va simtiti in siguranta. De cele mai multe ori, secretele pe care le impartasiti unei Balante vor fi pastrate foarte bine, cu exceptia cazului (foarte putin probabil) in care are un prieten/o prietena in care are completa incredere.


Dar treziti-va. In afara cazului in care sunteti foarte apropiati de o Balanta, nu e un lucru intelept sa va confesati uneia. Stiu din experienta ca aici apare o problema: din cauza abilitatilor ei innascute, o Balanta va va face mereu sa credeti ca va este cea mai buna prietena. Sunt greu de ghicit intentiile unei Balante, asa ca aveti grija. Am avut privilegiul sa fiu prietenul cel mai bun al unor Balante, si pot sa spun ca, la fel ca si orice altceva din viata ei, raspunsul la intrebarea "Poate o Balanta sa pastreze un secret?" este foarte neclar... Da, poate, dar doar pentru ca alege cu grija cui sa il spuna, nu pentru ca nu l-ar spune nimanui. Din punctul de vedere al secretelor, am mare incredere in Balante, dar numai in cazul secretelor cu adevarat serioase si importante. Celelalte vor fi probabil folosite ca moneda de schimb pentru castigarea increderii cuiva sau pentru aflarea unor secrete mai valoroase.


Datorita faptului ca am reusit sa ma apropii atat de mult de Balante, pastratoarea secretelor mele este o Balanta, si asta printre altele pentru ca stiu ca imi poate oferi un feedback relevant la problemele pe care le intalnesc, stiindu-mi trecutul. Dar va sfatuiesc oricum sa aveti mare grija, pentru ca niciodata nu stii cum o sa incline balanta...



Balanta si misterul



Al doilea subiect pe care il abordez are legatura cu primul, pentru ca tot despre secrete este vorba. Balantele ADORA misterul. Adora sa fie misterioase, se simt foarte bine cand sunt invaluite intr-o aura de mister, si sunt atrase inexorabil de mister in toate formele sale. De aceea tind sa aiba o pasiune pentru paranormal, extrasenzorial si altele de genul acesta. Balantele vor fi intotdeauna comunicative, la nivel superficial, nedand totusi absolut niciodata vreo informatie nenecesara. Le place foarte mult sa fie de neatins, acesta fiind motivul pentru care tot ce afli de la ele este "on a need to know basis"... Ai nivelul 2 de securitate, afli lucruri de nivelul 2... ca in bazele militare.


Le atrage misterul, pentru ca cel care ascunde ceva, are ceva de ascuns. Balanta este foarte curioasa si nu suporta exprimari de genul "mi-a spus CINEVA ca...". Prima intrebare va fi "cine ti-a spus". In parte pentru ca vor sa afle daca e sursa de incredere, in parte pentru ca trebuie ele sa stie tot . Daca faci greseala sa spui unei Balante "nu pot sa-ti spun ce/cine mi-a zis", atunci pregateste-te pentru cele mai crunte chinuri pe care o femeie le poate nascoci. Si credeti-ma pe cuvant: va afla pana la urma.


Esti un tip misterios? Nu stie unde lucrezi de vii cu BMW-ul la intalnire? Ai un numar de telefon mobil pe care nu poti fi gasit in ruptul capului, decat intre orele specificate de tine? Ii dai putine detalii cu privire la viata ta? Atunci o sa ai succes. Bine, asta pana afla ca esti casatorit si lucrezi la o firma de proiectari utilaje industriale, moment in care n-o s-o mai vezi.


Si pentru ca adora misterul, Balantele sunt maestre la crearea misterului. Eschive, nori de fum, tinte false... Sunt armele lor. Dragele mele Balante, imi pare rau pentru etica voastra de care sunteti atat de mandre, dar minciunile prin omisiune tot minciuni sunt. Nu mai ziceti ca "nu se pune", cand va mintiti prietenul cu texte gen "a, ce-am facut azi? am fost la tenis, ca n-am mai jucat de mult!", cand textul complet ar trebui sa sune "am fost cu prietenul tau cel mai bun la tenis, dupa care am iesit la un suc si ne-am facut un pic de cap".... SE PUNE! Este minciuna! Desigur, cand prietenul Balantei va afla cu cine a fost ea la tenis, Balanta va aborda mina ei de inger neprihanit si va spune "dar dragul meu, ti-am spus ca am fost la tenis!"...


In incheierea acestui capitol, va recomand sa va ganditi foarte bine ce secrete pastrati fata de o Balanta, pentru ca, daca afla ca nu sunteti 100% sinceri cu ea, Balanta poate fi foarte cruda. Si, credeti-ma pe mine... O Balanta poate fi definitia cruzimii. So don't mess with fire unless you are a fireman .

StumbleUpon.com

4 comments:

anisia spunea...

hmmm...minciunile prin omisiune...astea sunt specialitatea mea...de fapt testez obiectul adoratiei...omit detaliile pentru ca stiu sigur ca poate afla dar vreau sa vad daca este intr-atat de indiscret...si daca indrazneste sa imi reproseze ca nu am fost sincera cu el...nu-i nimic...nu-l voi mai minti nici o secunda...ba mai mult...voi fi dureros de sincera...

Coyote spunea...

Ah yess...Oricum ar da-o, va fi pedepsit.

Exact asta zic, este totul un test continuu. Pe care nu-l treci decat daca esti intr-un anume fel prin natura ta. Nu poti sa te prefaci ca esti intr-un anume fel, pentru ca o Balanta te testeaza non-stop.

Miezu` spunea...

ai sa dai o bere, ti-am facut reclama la toate muierile balanta pe care le cunosc, esti o vedeta deja :)))

Coyote spunea...

Am observat, duduie. De aici eu deduc ca am ceva dreptate sau ca sunt amuzant. In ambele cazuri, nu pot decat sa dau din coada.

Vedeta? Nu nu, nu am profilul necesar pentru a fi vedeta. Berea o dau anytime, macar pentru melodiile misto de care mi-am reamintit din cauza blogului tau.

Iar balantele nu sunt muieri :)) Sunt niste doamne!

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB