Parkinson sau ce?

|

Jur că firma unde lucrez nu încetează niciodată să mă surprindă. După faza cu mirosurile, a urmat asta:


... pusă la toaleta bărbaţilor, pe perete, deasupra coşului de gunoi. După hăhăiala de rigoare, am început să analizez totuşi situaţia. Acel îndemn a apărut acolo dintr-un motiv. Motivul fiind, cum am aflat mai târziu, că persoane necunoscute (să le zicem ninja), după ce se şterg pe mâini cu şerveţelele puse la dispoziţie cu atâta mărinimie de firmă, le aruncă într-un colţ. Indiciu: coşul de gunoi nu e în colţ. Aici pot exista două posibilităţi. Parkinson sau mârlănie. Dacă e Parkinson, atunci se coroborează şi cu urmele de urină de pe capacul de la WC. Dar dacă stau bine să mă gândesc, şi mârlănia ar explica ambele semne.

Voi ce credeţi? Avem câţiva oameni foarte bolnavi în firmă (nu, Pig Brother a plecat, deci nu se pune) sau doar câţiva oameni care au venit aici direct de la o casă cu WC în curte?

StumbleUpon.com

2 comments:

Anonymous spunea...

:)) "sa le zicem ninja" =))

eu cred ca e cineva care nu-si permite pauze nici lungi si nici dese si atunci, facand totul pe fuga, mai rateaza tinta...;))

eu as suspecta fie ultima persoana venita in firma, fie pe cel din capul listei negre...

in orice caz..amuzant...nu neaparat intamplarea cat mai ales modul in care povestesti

Coyote spunea...

Merci, ma bucur ca reusesc sa va inveselesc :)

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB