După cum știți

|

După cum știți, dacă n-o arzi tu ți-o arde altul. Femeia, that is. Bine, în multe cazuri, și dacă o arzi tu, tot ți-o arde și altul. O problemă gravă? Nu. Soluția e simplă:

Fii tu ”altul”.

Încă un raționament sănătos, în exclusivitate, de la Coyote. Cu scuzele de rigoare pentru femeile care s-ar putea simți jignite de misoginismul meu. De fapt sunt băiat bun, după ce mă cunoști... sau până mă cunoști? Hmm...

Dacă sunteți cuminți, s-ar putea să vă zic despre noul meu loc de muncă. Teaser: lucrez cu o Balanță. Și nu orice Balanță, ci cea mai veche Balanță din viața mea.

Nu prea am timp să scriu, dar voi face tot posibilul să vă mai dau măcar câte o melodie. Ok Sammy? :)

Vă las cu Hamel - One more time on the Merry-go-Round. Chiar așa.

StumbleUpon.com

3 comments:

Sam spunea...

bine, fie, treaca de la mine ;)) dar doar de data asta, da?

Anonim spunea...

Esti un baiat super!
Te pup "pisi"!

Coyote spunea...

@Sam: always and forever ;;)

@Capul răutăților: sunt un băiat super, recunosc. Întrebarea este: Și ce dacă?

Iar eu te pup înapoi. Dar pe ascuns, da? Shhh.

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB