Arheologie autohtonă

|

Vă spuneam într-un entry anterior de faptul că se asfaltează strada pe care se află biroul meu. În mod bizar, lucrările progresează și se procedează conform unor reguli, nu haotic, cum mă așteptam. Au asfaltat deja trotuarele, acum fac fundație pentru asfaltarea străzii... Mă rog, ideea e că își văd băieții de treabă, excavatoare, mașinării de tot felul...
Ceea ce ne aduce la subiectul din această seară. Ies ieri, pe la prânz, să-mi iau ceva de mâncare. Distrat, ca de obicei, cu gândul la cum să fac să evit alte urlete și șuturi în fund de la șefă, nu dau atenție inițial spectacolului ce se desfășura chiar în fața sediului. Observ o Dacie papuc care făcea manevre printre dealurile de pământ, o ignor. Observ un excavator cu cupa ridicată, îl ignor. Observ agățată de cupa excavatorului o Dacie din '78, cu roțile în sus, o ig... wait, what?
Primul meu gând a fost că au dezgropat-o când săpau pentru fundație, mai ales că nu mai văzusem de mult nuanța respectivă de galben pe o Dacie. Totul însă s-a clarificat când Dacia galbenă a fost pusă în (peste) Dacia papuc, care a plecat cu ea în spinare: trăim în România, și viața de aici bate filmele de la Hollywood. Îmi cer scuze că nu am apucat să pozez sceneta, va trebui să mă credeți pe cuvânt.

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB