Cam așa mă simt eu...

|

.. Pe la ora patru după-amiază, când sunt la birou.



Pe motiv că sunt pe picior de plecare de la locul actual de muncă, azi m-am distrat foarte tare la birou. Bine, e și cucuveaua în concediu, deci tot personalul firmei a fost mai relaxat.

Ce nu v-am spus eu este că virgulă cucuveaua are un fiu. Fiul ei este foarte simpatic, aparent. L-aș compara cu o nevăstuică, dacă aș avea ocazia. Foarte amabil și alunecos, omul ăsta (dealtfel coleg cu noi, că deh, nu scapă el așa ușor) are o problemă. Băi, dar o problemă documentată. Domnișorul nevăstuică nu suportă lucrurile strâmbe. Terminați cu râsetele, e chiar gravă treaba. Imaginați-vă că trece pe lângă un tablou strâmb. Ei bine, instinctiv, îl îndreaptă. Jur. Nu conștientizează, e ceva ce e peste puterea lui de control.

Așa că de fiecare dată când las jaluzelele mai jos, le blochez într-o poziție aproape orizontală. Mereu aproape orizontală. Apoi aștept împreună cu Alinuța să treacă el prin zonă, ca să ne distrăm copios.

Nu, nu sunt sadic. Nu mă pot abține însă.

Și tot pentru că nu mă pot abține.


True... Sooo true.

Și melodia regulamentară:



Poza de aici.

StumbleUpon.com

5 comments:

Menumorut spunea...

o fi ceva in aer in perioada asta,ca mai toată lumea isi prezintă demisiunea

Coyote spunea...

Vântul schimbării. Sau am devenit toți niște leneși. Ehee, pe vremea lu' Împușcatu nu se pleca de la locul de muncă. Tineretul din ziua de azi este lipsit de orice valori, nene.

Miezu` spunea...

o fi balanta baiatul acela? :D
eu am o problema cu un prieten care are 2 perechi de adidasi, culori diferite, pe care ii poarta incrucisat. dreptul bleumarin, stangul kaki. daca nu te uiti cu atentie nu vezi. dar daca te uiti, OH THE HORROR, inca ii am in fata ochilor :))

Menumorut spunea...

Cat se poate de adevărat nenică, nu mai e ce a fost odată

Coyote spunea...

And the "open your mind" award goes tooooo....

Probabil prietenul ala al tau este un artist. Sau poate e un tip extraordinar de plin de imaginatie. You never know. A mea avea sireturi de culori diferite, si asta nu o impiedica sa fie senzationala.

Welcome back, Miezulin.

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB