De la birou 2

|

Mă fetelor, eu am o problemă cu serviciul. Colega şi prietena mea, Balanţă ea de fel, imediat ce plec să mănânc de prânz, îmi ia caietul pe care îmi notez eu ce am de făcut şi începe să deseneze flori pe el. Da frate. Flori. Şi n-ar fi o problemă, că îmi plac exprimările artistice de orice fel, doar ca ăla e caietul pe care îl iau cu mine la şedinţe. Vă imaginaţi cam ce ar crede Wuf (şeful meu, i-am găsit porecla, gata) dacă ar vedea caietul meu plin de floricele?
Cred că o să iau caietul cu mine peste tot, că nu se mai poate aşa. Maşina mi-a tăguit-o, carneţelul mi l-a tăguit (şi-a scris inclusiv iniţialele pe copertă, sub numele meu), mai lipseşte să mă trezesc într-o dimineaţă cu numele ei tatuat pe fund. Sau cine ştie, poate deja îl am. Ia stai, mă duc să mă uit. BRB.

StumbleUpon.com

1 Comentarii:

Ether spunea...

Flowers are cool. Dacă-ţi spun ce-mi scria pe toate caietele/ cărţile/ obiectele pe care se poate mîzgîli ceva, un coleg din liceu... te ia cu dureri de cap :))!

 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB