De azi

|

Nu am nimic special de zis, doar câteva întâmplări scurte.

1.Se făcea că eram la birou azi, iar Wuf m-a rugat să scot niște bani de pe un card al firmii(pentru luluts: ESTE LA MIȘTO GREȘEALA). Io, normal, îl întreb cât să scot și care-i PIN-u'. Și ce-mi răspunde dragul de austriac, mânca-i-aș ochișorii lui de arian? Textual: "Oh come on, you're romanian, you don't need the PIN".
Yeah.

2. Se făcea că mă plimbam pe ștrasă cu luluzaurul (denumire științifică felis catus lulus) lângă mine, amândoi călare pe EMO al meu. Se făcea că ne pierdusem în muzică, în ceață și în viteză, pe străzile pustii din miez de noapte. Și cum ascultam eu muzică liniștit, cu pisica torcând fericită, numai ce-o văd că sare din scaun și țipă "UITE-O PIZDĂĂĂ!!!". Bă, ce-i drept, era o pizdă în mașina de lângă EMO, dar serios, acum, luluts, m-ai întristat rău la faza asta... Chiar crezi că eu n-o văzusem? :))

3. Închei cu o furăciune nerușinată de pe Utopia Balcanică, și anume aceasta:



Come to Romania. Your PIN number is already here.

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB