Ceva e putred și în Anglia

|

Măi fraților, de multe ori mă întreb ce mai caut eu aici, în țara asta pe cale de dispariție. Cu Max Pain angajat pe Coasta de Azur pe perioadă nedeterminată, cu my little sis, Cristina, plecată la studii de mindfuck în Londra, eu ar fi trebuit până acum să prind ideea, nu?

Și totuși rămân aici, ca mătreața după Head&Shoulders. Ca rinita după Olynth. Ca Băsescu după alegeri.

Dar nu, de fapt voiam să vă zic că lucrurile dubioase nu sunt doar aici. De exemplu la Max Pain în sat, lumea se duce la super-market cu motostivuitorul.



Foarte tare.
Recent am aflat că și în Anglia, lucrurile sunt mai dubioase decât păreau la prima vedere. Imaginați-vă un fel de târg, de bâlci de Crăciun. Festivități, globuri, lots of Ho's. And then, this guy.


Un tip în chiloți de nailon care jonglează cu cuțite cățărat pe o scară. Christmas spirit FTW!!! Adică poate voi sunteți altfel, dar eu când văd bocanci, chiloți albaștri, păr pe piept și cuțite deja aud colindele alea de la Madrigal. E ca iepurașul poponar de Paște, doar cu mai puține ouă.
Și apoi mai e problema cu egalitatea de șanse. Eu credeam că numai Mary ar putea fi în stare să facă asta unei cărți dintr-o bibliotecă publică, dar se pare că nu-i deloc așa:


Frate, sunt multe feluri de intoleranță. Acesta este un exemplu de intoleranță. Reversed intolerance.

Anglia e dubioasă, la fel ca și Franța. De la corespondentul nostru la fața locului, Cristina. Legătura în studio.

Acestea fiind spuse, vă salut și vă doresc un sfârșit de săptămână glorios!

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB