Excuse me?

|

Să nu vă supărați pe mine, dar eu nu știu ce sunt alea baterii. Și cred că din punct de vedere al culturii generale, sunt pe undeva pe la medie. Mai-mai că îmi vine să ridic capota de la mașină, să pun urechea pe baterie, doar oi auzi un cotcodăcit din ea.
Mai rău decât atât,



Bă frate, dar ce oo sunt astea? Clar e că sunt niște ouă obsedate de curățenie. Dar ce o fi cu umezeala? Or fi ouă de mogwai? Nu am avut curajul să le stropesc... Plus că acum fac un duș (și mă usuc bine) înainte să mă apropii de ele, nu de altceva, dar poate simt miros străin și mă atacă. O să încerc să țin unul la mine mai mult timp, poate se familiarizează cu mine și cu mirosul meu.
Sau poate partea cu mirosul străin e ca să îți dai seama clar dacă au expirat. Situații ca "pfui, ce căcat miroase aici? E de la ouă sau de la fasolea pe care am mâncat-o aseară?" vor fi astfel evitate.
Concluzionând, aveți grijă de ouă! Nu cred că vreți o vizită de la Asociația Pentru Protecția Ouălor, pentru evaluarea condițiilor de depozitare. Ăștia nu au milă, vă lasă fără ouă cât ai zice omlette du fromage!

StumbleUpon.com
 

©2009 Blog cu păsărele | Template Blue by TNB